Ajánló

Szeretem a leszokós blogokat, sok ilyet olvastam, ajánlottam is itt egy párat. Volt olyan, ami hamar véget ért, és volt olyan is, amit a teljes absztinenciáig vezetett a szerző.

Most egy négy hónapja indult leszokós blogot ajánlok nektek, amit most fedeztem fel.

Ezt írja a szerző a beköszönőjében:

"Nem csodaszert hirdetek, nem orvos vagyok, nem állami szerv, csak valaki, aki épp most próbálkozik azzal, hogy leszokjon. Igen, még csak próbálkozok, azaz masszív láncdohányos vagyok, vagy összejön, vagy nem. 

Én nem fogok itt csodamódszereket reklámozni, meg elhitetni veled, hogy persze, megy ez, csak akarni kell, és nem küldelek el egyik mágneses rezonanciás vizsgálatra sem. Csak leírom azt, hogy én épp hogy állok, sikerül-e letennem, vagy nem. Merthogy ez még kérdés, hiszen csak most kezdem el. Az is lehet, hogy full bukta lesz az egész, pofára esek és nem sikerül, de az is tanulság, ha nekem nem jön össze." - írja a szerző a beköszönőben. 

Olyan témák vannak például, mint: perselymódszer, dohányzási napló, alkohol és dohányzás, hírtelen vagy fokozatosan érdemes-e abbahagyni, visszaesés.

logo.png

Ajánlom ezt az oldalt minden kezdő, és gyakorlott leszokónak. Olvassátok a letennemacigit.hu-t. És sok sikert az írójának.

 

Balázs

Címkék: ajánló