De miért?

A biorezonanciáról írtam már korábban, szerintem úgy marhaság, ahogy van, de ezen nem fogunk összeveszni. Ha te azzal szoktál le, akkor gratulálok, őszintén, azt gondolom, ez a te érdemed, és nem a biorezonanciáé. De most nem is erről akarok írni.

Találtam egy biorezonanciás honlapot, és van egy rész benne, amit nem értek. Ide másolom:


Nincs annyi kifogás, amit a dohányzás ellen felsorakoztatható érvek, ne szárnyalnának túl, mert a cigaretta  drága is, büdös is, öregít, kiszívja belőled az életet, rákkeltő, boldogságblokkoló, kiábrándító és taszító szokás…  

(És ezt olyan ember írja Neked, aki maga is dohányzott, de hála az ajánlatban található módszernek, mára leszokott. Leszoktam.)


A szöveg az eredetiben is át van húzva. De miért? Mi történhetett? Az írója visszaszokott? Nem értem. Ti értitek?

 

Balázs

Címkék: biorezonancia