Valóvilág

Az előttem haladó nő telefonon veszekedett a barátjával: Te olyan bunkó vagy, hogy a Való Világot sem nézed, ordította. Percekig tartott, míg összeraktam a mondatot. Szóval a Való Világ egy szint, egy mérce, és a fiú még ezt sem éri el.  

Nem akarok itt belemenni e műsor gyalázásába, a szereplők szellemi színvonalának elemzésébe, hiszen ezek a műsorok pont arról szólnak, hogy borzongani kell a szereplők viselkedésén.

Amikor én odakapcsoltam, általában cigarettáztak. Azt lehetett nézni.

Én nem vagyok a mindenféle különadók, meg büntetések híve, de akkor azt gondoltam: ezért a műsorért az RTL-re olyan bírságot kéne kiszabni, hogy belerokkanjon. Hogy a műsor szerkesztői, az ő főnökeik, meg az ő főnökeik megérezzék. Hogy például ne tudjanak elmenni nyaralni, mert nincs prémium. Vagy ne tudjanak drága ajándékot venni a szeretteiknek, mert nem kapnak fizetést. Ilyesmire gondoltam.

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján az áll, hogy február 9-én egy adásban látható dohányos jelenetek száma elérhette a 48-at. Itt pedig mindenféle statisztikákat, meg grafikonokat láthattok a VV7 aggályos tartalmairól. 

De nem lesz semmi. A szerkesztők, az ő főnökeik, meg az ő főnökeik rosszul nem járhatnak. A szereplők pedig tovább cigarettáznak, és káromkodnak.

És lehet továbbra is borzongani. 

 

Balázs