Végszükség esetén

Ilyen ajándékot én is kaptam egyszer. Akkor nagyon vicces volt, nevettünk is rajta.

vegszukseg-eseten-cigaretta_bb200010_info.jpg

Aztán egyszer, mikor már éppen frissen nem dohányoztam, vagyis leszokóban voltam, nagyon ideges lettem valamiért. Azt éreztem, rá kell gyújtanom. Akkor már nem tartottam magamnál cigarettát, de felkutattam a lakást, hátha megbújt valahol pár szál. Nem találtam. És hát akkor én tényleg felbontottam a dobozt.

Nem volt sok örömöm benne.

A cigaretta oda volt ragasztva a kartonhoz, ahogy megpróbáltam kiszedni, szétszakadt az egész. Úristen, milyen szánalmas vagyok, gondoltam. És tényleg az lehettem.

Úgyhogy gyorsan elmentem a trafikba, és vettem egy doboz cigit.

Veletek történt hasonló dolog? 

Mit gondoltok, ha valaki úgy dönt: leszokik, el kell távolítania minden dohányzáshoz kapcsolódó dolgot a lakásából, vagy azért tartson meg valamennyit a biztonság kedvéért?

 

Balázs 

(kép)