Elszívunk egy cigit?

- Elszívunk egy cigit?
- Kösz, én már nem dohányzom.
- Hogyhogy nem dohányzol?

- Úgy, hogy letettem. Abbahagytam.
- Hogyhogy abbahagytad?
- Elég volt belőle, mert...
- Asszony nem engedi, mi?
- Nem erről van szó...
- Ó baszki, te szegény.
- Mondom, én döntöttem így.
- Te ezt így eldöntötted?
- Igen.
- Azt, hogy kínzod magad?
- Nem kínzom magam, lehet bírni.
- Kávéhoz se?
- Nem.
- Sörhöz?
- Ahhoz se.
- Nézd, én most iszom sört, és rágyújtok.
- Persze, nyugodtan.
- Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
- Látom, jól esik.
- Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
- Látom, nagyon jól esik.
- Te nem gyújtasz rá?
- Én nem.
- Na?
- Nem, tényleg.
- Jól van, látom eltökélt vagy. Te tényleg abbahagytad. Nincs is nálad cigi.
- Nem dohányzom már.
- Dehát nyugodtan rágyújthatsz az enyémből.


20051221soresciga7.jpg


Balázs

(kép innen)