Találkozás a "Lebeszélővel"

Olvastam egy történetet, aminek írója arról számol be, hogy a leszokása útján bandukolt, amikor szembejött vele egy "Lebeszélő".

Odaszólt a "Lebeszélő" a leszokónak:

"Hé! Hát Te minek bajlódsz a leszokással? Pláne, hogy már gyerekeid is vannak. Mi értelme van ennek?"

Mi játszódott le ebben a helyzetben a leszokóban lévő emberben? 

"Nem akartam elhinni, hogy valaki veszi a bátorságot feltenni ezt a kérdést, ráadásul ilyen hangsúlyban, bele az arcomba! Legszívesebben ordítani szerettem volna...de ez nem a teljes igazság. Meg akartam ütni, ott helyben. De nem tettem. Ehelyett ezzel a válasszal reagáltam a kérdésére: "Ez volt az én lehetőségem" - és elmentem. "

Te találkoztál már a "Lebeszélővel"? A "Lebeszélő" számtalan formát ölthet. Lehet egy külső személy. De talán nehezebb helyzetben lehet az, akinek van saját belső "Lebeszélője". Bent, a saját hangodon szólít meg, bizonytalanít el, gyengít meg, nehezíti meg az utad.

Mihez kezdesz a saját "Lebeszélőddel"?

Angelika