Szerbusz cigaretta!

- Szerbusz cigaretta! Ki vagy te nekem?

- Jóbarát vagyok, társ, cimbora. Nélkülem elveszett vagy. Én vagyok, aki kivezettelek az áporodott gyerekkorodból a szabadságba. Barátságok és szerelmek felé vittelek, az érzések szabad áramlása felé. Én vagyok, akibe bármikor megkapaszkodhatsz, ha bajod van. Ha félsz, ha megijedsz, ha nem tudod, mit kell tenni, rám számíthatsz. Én vagyok, aki megnyugtat, és én vagyok, aki együtt örült veled, ha jó hírt kapsz. Elalvás előtti utolsó és ébredés utáni első  gondolatod vagyok. Elveszhet minden, de én mindig ott vagyok neked. Kiegészítelek. Átjárom belsődet. Érzéseidnek őre vagyok, titkaidnak tudója. 

- Nem igaz. Te nem vagy más, csak papírba göngyölt dohány. És egyszer meg fogsz ölni, ha engedem.

 

smokep590x300.jpg

 

  

Balázs

 

(kép forrása)

Címkék: cigaretta